Для ефективного навчання в умовах ситуації, яка склалася у світі, необхідні нові знання та форми навчання. Вміння використовувати інформаційні технології є одним з найважливіших пріоритетів для сучасного педагога.
16 листопада 2020 року у комунальному закладі “Черкаський обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді Черкаської обласної ради” відбувся семінар-практикум “Методичний кейс: засоби та інструментарій дистанційного навчання. Робота з mozaBook та mozaWeb”.
Провела та організувала захід завідувач відділу методичного комунального закладу “Черкаський обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді Черкаської обласної ради” – Малород Г.М.
У семінарі-практикумі взяли участь педагогічні працівники комунального закладу “Черкаський обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді Черкаської обласної ради”.
Програмою заходу було передбачено:
– ознайомлення з можливостями інтерактивної презентаційної програми mozaBook;
– використання онлайн-платформи mozaWeb для дистанційної роботи;
– створення власного контенту за допомогою програми mozaBook.
Програма mozaBook урізноманітнює інструментарій занять за рахунок численних ілюстраційних, анімаційних і творчих презентаційних можливостей. Видовищні інтерактивні елементи і вбудовані додатки, призначені для розвитку навичок, проведення дослідів та ілюстрування, пробуджують зацікавленість учнів і допомагають в більш легкому засвоєнні навчального матеріалу.
Використання mozaBook дає можливість керівникам гуртків швидко та легко створити електронні зошити або підручники. Зошити та книги можна доповнювати зображеннями, малюнками, інтерактивними 3D-сценами, освітніми відео, аудіоматеріалами й завданнями. Понад 100 тематичних додатків допоможуть у відпрацюванні та поглибленні навчального матеріалу.
У результаті проведення заходу його учасники отримали розширений інструментарій змістовного проведення гурткової та методичної роботи. Видовищні інтерактивні елементи і вбудовані додатки сприяють розвитку навичок, полегшують проведення дослідів, пробуджують зацікавленість гуртківців і допомагають легко засвоїти навчальний матеріал.
Сподіваємось, що інформація, отримана слухачами семінару-практикуму стане у нагоді працівникам нашого закладу у подальшій педагогічній роботі.